Η γυναίκα που «έκλεψε» το σακίδιο του Σταύρου Θεοδωράκη

potami

Είναι ο άνθρωπος που τον τελευταίο καιρό επηρεάζει όσο κανένας άλλος τον Σταύρο Θεοδωράκη στα θέματα της εξωτερικής του εμφάνισης. Γνωρίζει άριστα το στυλ του, αλλά και τους συνδυασμούς ρούχων και αξεσουάρ που του ταιριάζουν και έχει καταφέρει να αλλάξει αρκετά τη δημόσια εικόνα του. Ο λόγος, φυσικά, για την αδερφή του επικεφαλής του «Ποταμιού», Αλεξία Θεοδωράκη, γνωστή ενδυματολόγο του θεάτρου και του κινηματογράφου, που τους τελευταίους μήνες φαίνεται πως βρίσκεται πίσω από τις αλλαγές που έχουν κατά κοινή ομολογία γίνει επιτυχώς στο ντύσιμό του.

ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ. Ο Σταύρος Θεοδωράκης από τον περσινό Φεβρουάριο, οπότε ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τη δημοσιογραφία για να γίνει πολιτικός και χάραξε ένα πλαίσιο ιδεών στο οποίο εντάχθηκε το νέο του κόμμα, το «Ποτάμι», έβαλε στον ώμο το αγαπημένο του σακίδιο και φορώντας τζιν παντελόνι και αθλητικά παπούτσια ξεκίνησε να ταξιδεύει ανά την Ελλάδα με σκοπό να προωθήσει την καινούργια πολιτική φιλοσοφία του. Το σακίδιο που χρόνια χρησιμοποιούσε ως δημοσιογράφος στα ρεπορτάζ του έμελλε να γίνει το «σήμα κατατεθέν» του και για την πολιτική καριέρα του και προκάλεσε ποικίλα σχόλια, καθώς σε κάποιους άρεσε και σε άλλους όχι. Με σπορ ντύσιμο, που συνδύαζε χρωματιστές μπλούζες, φούτερ, δερμάτινο μπουφάν και ενίοτε σανδάλια, ο Σταύρος άρχισε σιγά-σιγά να ταράζει τα νερά στην πολιτική ζωή της χώρας και να συνομιλεί με τους πολίτες χωρίς γραβάτες και Μontblanc.

Η ΑΛΛΑΓΗ. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, όμως, άρχισαν να φαίνονται πάνω του οι πρώτες αλλαγές. Σταδιακά και χωρίς να απαρνηθεί τελείως τις αγαπημένες του επιλογές, ο πρώην δημοσιογράφος ξεκίνησε να ανανεώνει την εξωτερική του εμφάνιση. Η πιο έντονη αλλαγή φάνηκε κατά την επίσκεψή του στο Μέγαρο Μαξίμου στα μέσα του περασμένου Οκτωβρίου, οπότε πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη συνάντηση με τον Αντώνη Σαμαρά. Το σακίδιο έδωσε τη θέση του σε έναν μεγάλο, δερμάτινο χαρτοφύλακα και το φούτερ σε ένα κομψό γκρι κοστούμι. Εκτοτε ο Σταύρος Θεοδωράκης προτιμά να ντύνεται πιο elegant, με ρούχα σε ίσια γραμμή και απλούς χρωματικούς συνδυασμούς. Το έντονο κόκκινο και το μπλε άρχισαν να γίνονται απαλόσιέλ, μπεζ, λευκό και μαύρο και οι μπλούζες και τα παντελόνια, πουκάμισα και σακάκια.

ΛΑΜΠΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. Η επιρροή της Αλεξίας Θεοδωράκη άρχισε να γίνεται εμφανής μέρα με τη μέρα. Η αδερφή του αρχηγού του «Ποταμιού» είναι μια χαμηλών τόνων επαγγελματίας σκηνογράφος και ενδυματολόγος, με μεγάλη εμπειρία στο θέατρο, την όπερα, το χοροθέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Αν και σπούδασε κλασική κιθάρα και θεωρία της μουσικής στο Απολλώνιο Ωδείο Αθηνών, από νωρίς την κέρδισαν το σχέδιο και η ζωγραφική. Με λαμπρές σπουδές στο Τμήμα Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας της Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Βενετίας, έχει συνεργαστεί με σπουδαίους Ελληνες ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Εχει δουλέψει για το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα Καβάλας, Σερρών, Αγρινίου και Κοζάνης, το Φεστιβάλ Αθηνών, την Οπερα Θεσσαλονίκης και την Εθνική Λυρική Σκηνή. Στον κινηματογράφο έχει εργαστεί σε ελληνικές και ξένες παραγωγές και σε δραματοποιημένα ιστορικά ντοκιμαντέρ, ενώ έχει ασχοληθεί επί σειράν ετών με τον εξατομικευμένο σχεδιασμό ενδυμάτων και τη διακόσμηση. Με τον αδερφό της, τώρα, τοστοίχημα ήταν να καταφέρει να τον βοηθήσει στον πρώτο δύσκολο πολιτικό αγώνα του, «εναρμονίζοντας» τις ιδέες του με την εξωτερική του εμφάνιση, και, φυσικά, να τον κάνει να φαίνεται ότι βρίσκεται πιο κοντά στους παραδοσιακούς Ελληνες ψηφοφόρους που προσδοκά να προσεγγίσει ενόψει εκλογών.

ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Οπως φαίνεται, το στοίχημα του Σταύρου Θεοδωράκη κερδίζεται, αφού με σύνθημα «τώρα είναι η ώρα των πολιτών», όπως ο ίδιος έχει δηλώσει, έχει πια ανεβάσει στο άρμα του πολύ κόσμο. Οσοι γνωρίζουν τη σχέση του Σταύρου και της Αλεξίας Θεοδωράκη αναφέρουν ότι έχουν τρομερό δέσιμο και μεγάλη αλληλοεκτίμηση. Τα δύο αδέρφια διατηρούν πολύ καλή σχέση. Εκείνος πηγαίνει πάντα στις πρεμιέρες των έργων στην παραγωγή των οποίων συμμετέχει η αδερφή του και εκείνη είναι διαρκώς δίπλα του στον προεκλογικό αγώνα του, δίνοντάς του συμβουλές και ιδέες όποτε χρειάζεται. Κάποιοι, μάλιστα, λένε πως τα λογοτεχνικά αποσπάσματα που χρησιμοποιεί συχνά στον λόγο του ο ιδρυτής του «Ποταμιού», όπως αυτό του Νίκου Καζαντζάκη «υπάρχει στον κόσμο ένας μυστικός νόμος, σκληρός κι απαραβίαστος -κι αν δεν υπήρχε αυτός ο νόμος, ο κόσμος θα ήταν από χιλιάδες χρόνια χαμένος. Το κακό πάντα στην αρχή θριαμβεύει, αλλά πάντα στο τέλος νικιέται», είναι πρόταση της Αλεξίας, που υιοθέτησε με χαρά.

 

ΠΗΓΗ: PARAPOLITIKA.GR

 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *